Jest rok 1890. Vincent van Gogh strzela kulą w klatkę piersiową. Oscar Wilde publikuje "Portret Doriana Graya". Man Ray urodził się w Filadelfii. A kobieta świata? Nosi paryski szyk i wciąż gorset. Niemiec jest bardziej zorientowany na angielski model roli. Precz z skomplikowanym bandażem na szyję! Ona z nowym kapeluszem. Odtąd melon i kapelusze dominują w modzie męskiej - przynajmniej w mieście. A co dzieje się w Allgäu? Tutaj bracia Markus i Gottfried Seeberger znaleźli dziś światowej sławy producenta kapelusza.Po pierwsze, tylko słomiane kapelusze ze słomy zostały wyprodukowane w skomplikowanej pracy fizycznej. Niestety, tylko dla mężczyzn - panie zniknęły z pola widzenia od 45 lat. Ponad 125 lat później Seeberger nadal jest producentem kapeluszowym, a dla czwartej generacji firmą rodzinną. A dzisiaj kobiety koncentrują się na kobietach. Firma odnosi sukcesy w ponad 40 krajach - ponieważ kunszt, tradycja i dobry design po prostu nigdy nie wychodzą z mody. Dobry styl jest po prostu ponadczasowy. Tak jak ładna czapka lub inne akcesorium od Seeberger.